מידע און ליין

הלוואה לוקחים רק ממקום בטוח ומורשה

09-5689931

24/7 Customer Support

Mon - Fri: 9:00 - 17:30

Online store always open

הלוואות בערבות מדינה

אחד האתגרים הגדולים ביותר בכל בקשת הלוואה, הוא היכולת של הלווה לעמוד בדרישות הסיכון שמגדיר הגורם המלווה. כך למשל, כאשר אתם מבקשים הלוואה מבנק, הבנק יבקש למזער את הסיכון שלו באמצעות בטחונות שתעמידו לרשותו בצורה משכון או שיעבוד, ובאמצעות שורה של ערבים שיהיו ערבים לכך שאתם עצמכם תעמדו בהתחייבויות שלכם כלפי הבנק.

אחד מהאמצעים הטובים והאטרקטיביים ביותר בעיני הבנקים לצורך מזעור הסיכון כאמור, הוא ערבות מדינה. המדובר על ערבות שמעניקה המדינה ללווה העסקי, כך שאם הלווה נקלע לצרות כלכליות ואינו יכול לעמוד בהחזר ההלוואה, המדינה לוקחת עליה את ההתחייבויות מול הבנק, ומתנהלת מול הלווה בעצמה. הלוואות בערבות מדינה, על כן, הן הלוואות שגם יכולות לייצר עבורכם את התנאים הטובים ביותר בשוק האשראי.

מימון לעסקים א. שחר

בחברת מימון לעסקים א. שחר תוכלו להתרשם ממגוון רחב של מוצרי הלוואות בערבות מדינה, הלוואות שבהן אין כל צורך להעמיד בטחונות מצידכם, ואין כל צורך להביא ערבים לבנק. המדינה היא שערבה להלוואה שלכם והיא שלוקחת על עצמה את האחריות לכך שאתם תעמדו בהתחייבויות שלכם מול הבנק. מאחר והבנק נמצא כעת ברמת סיכון כמעט אפסית, יש מקום רב למשא ומתן על תנאי ההלוואה, ופה בדיוק נכנסים לתמונה המקצוענים של א. שחר.

אנו מעמידים לרשותכם צוות של מקצוענים הבוחנים את תנאי ההלוואה הדרושה לכם, בונים תכנית הלוואה מקיפה ומגבשים את כל המסמכים הנדרשים לצורך בקשת הלוואה בערבות מדינה. בהמשך הדרך, אנו מקיימים גם את כל ההתנהלות מול הגורם המלווה, בין שמדובר על בנק מסחרי, ובין שמדובר על קרן ממשלתית או קרן פרטית אחרת, והכל על מנת להבטיח שאתם מקבלים את התנאים הטובים ביותר, כפי שראוי שתקבלו בהלוואה מסוג זה.

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום

אנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר עוד היום, וללמוד כיצד תוכלו למנף את האפשרות של הלוואות בערבות מדינה לטובת העסק שלכם, ומבלי לשעבד את כל הרכוש שלכם לטובת הבנק. צוות המקצוענים שלנו יסביר לכם את כל הפרטים והנתונים הדרושים לכם, ובתוך זמן קצר תוכלו ליהנות מכספי ההלוואה שיסייעו לכם בקידום העסק.